ترکیه

بازرگانی ۹۰

ترکیه

بازرگانی ۹۰

فعالیت‌های نمایشگاهی و هیات‌های تجاری

حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، ابزار موثری برای معرفی و بازاریابی محصولات ایرانی در بازارهای جهانی است. این اقدام می‌تواند راهکار مطلوبی برای بازاریابی کالاهای ایرانی در بازار ترکیه باشد. با توجه به اهمیت آگاهی‌رسانی و تبلیغات درباره‌ی کالاها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های ایران، هیات‌های تجاری مختلفی بین دو کشور مبادله شده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که سازمان توسعه‌ تجارت و سازمان‌های بازرگانی استان‌ها انجام داده‌اند، شرکت‌‌ها و تجار ایرانی در چندین نمایشگاه‌ بین‌المللی در سال‌های 1387 تا 1388 شمسی شرکت نموده‌اند. جدول زیر، جزییات نمایشگاه‌های کشور ترکیه در سال‌های 1387 تا 1388 شمسی، که شرکت‌ها و بازرگانان ایرانی در آن حضور داشته‌اند، را نشان می‌دهد.


نمایشگاه‌های کشور ترکیه که شرکت‌ها و تجار ایرانی در آن حضور داشته‌اند ( 1388- 1387 شمسی)

www.tpo.ir

بر اساس اطلاعات سازمان توسعه‌ تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که این مجموعه‌ها و سازمان‌های بازرگانی استان‌ها انجام داده‌اند، چندین هیات‌ تجاری ایران طی سال‌های 1388- 1386 شمسی از کشور ترکیه بازدید کرده‌اند. جدول زیر مشخصات و تاریخ اعزام هیات‌های تجاری ایران به ترکیه را نشان می‌دهد.

هیات‌های تجاری اعزام شده به ترکیه طی سال‌های 1388- 1386 شمسی

www.tpo.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد